utorak, 30. ožujka 2010.

Frizerka me je samo gledala i napokon uspjela izreć "pa dobro što ste to napravili?". Ja sam šutila i prekrila se ušima preko glave. Nisam joj ni rekla što sam sve napravila.
a) jedna boja - rezultat mandarina
b) iduća boja - rezultat anemična
c) pramenovi - rezultat "o kriste što je ova radila s kosom?"

I sve to u dva dana.
Ponekad pomislim da sam stvarno mutava.
No cijelo vrijeme mi je bilo u glavi ovo "ako ne uspijem ošišati ću se". S tom sam namjerom otišla frizerki. No ona se nije dala. Pa je prekrila a) b) i c) bojom d) a onda na moj zahtjev me i ošišala.
Eto tak.
Kad netko nije normalan onda nije normalan. Pa neka plati!
A gola sam i bosa!

Stvarno dođu trenuci u životu da se zapitaš o svom zdravom razumu.
No ja se neću pitati.
Moglo bi mi se dogoditi da mi se odgovor ne svidi.

Broj komentara: 5:

  1. Niš' ti ja ne vjerujem! Trebala si uslikati, ovako, nekako si zamišljam novoromantičarsku frizuru u bojama ... to ako se sjećaš 80-tih.

    OdgovoriIzbriši
  2. i to ti je. nekim ljudima ne ide šparanje. nije suđeno. a kad se usude probat, slijedi kazna! ;) vidiš? ;)))

    OdgovoriIzbriši
  3. a dobro da ti nije još i otpala sva kosa od silnog bojanja, eto kad se upuštaš u blondiranje sama, obično ispadne najskuplje, a gola si i bosa, cccc :)))

    OdgovoriIzbriši
  4. Meni se nikad ne dopadaju ti odgovori. A dolaze i bez pitanja.
    Poveznica do supatnice: http://smisaozivota42.blog.hr/

    OdgovoriIzbriši
  5. ma, stvarno, šta bi ti bio problem bit bosa i po glavi? skratila bi muke, a tih 1-2 cm brzo narastu.

    OdgovoriIzbriši