utorak, 27. travnja 2010.



evo da se ne bi reklo da mi doma ništa ne radimo. Osim što nakuhavamo još i pletemo zimsko.
Jako sam zadovoljna sa ovim šalom i kapicom. Jako sam si ponosna na sebe. Ispalo je točno tako kako sam zamislila, što se meni inače rijetko dešava.
Sad se idem malo šepurt.
Mislim, zaslužila sam.











Broj komentara: 5:

  1. Savršeno, stvarno savršeno.
    Ružice su preslatke.

    OdgovoriIzbriši
  2. @živjeti svoj život
    :)) gle tko to govori?! :))

    OdgovoriIzbriši
  3. Kako si krenula za sljedeću zimu budeš plela krojene džempere! Nema većeg zadovoljstva nego kada nešto skineš s igala i kada ti gotovo pristaje kako treba i bude baš onako kako si zamislila :-)

    OdgovoriIzbriši
  4. najs! sviđaju mi se bojice. samo, nije vrag da je u metropoli još uvik zima za šal i kape!?
    uostalom, ja i jesam samo tu da se pohvalim da sam jučer zaplivala prvi put u ledenom moru! ;)))
    da ti nije muškarca, sad bi ti čula šta nema vijesti o malome crnome! ovako, ajde...izvukla si se ;))
    imam i ja nešto vune (da nešto!!!) i mislim si...za virtuoza se ni ne izdajem, ali šal bi si baš mogla uplest. ove godine nisam ga ni našla...bez šala sam bila! jojjoj
    dobro da ne živim u metropoli! ;))) hehehee

    OdgovoriIzbriši