srijeda, 7. travnja 2010.

Ja ne mogu jesti onu bljak kožicu na mlijeku.

Muškarac ne može jesti grašak.

Jedna poznata ne jede mrkvu.


Zanima me kako stvari stoje sa štovanim čitateljstvom?!

Broj komentara: 17:

  1. Kožice na mlijeku nema ako piješ mlačno mlijeko ili s malo masnoća, tako da nemam s tim problema. Grašak obožavam, pogotovo onaj pravi, proljetni, a u nedostatku svježeg dobar mi je i Findus primavera. S mrkvom nemam nikakvog problema ako nije narezana na kolutiće, kolutiće mrkve ne mogu jesti jer mi nalikuje na dugmad, a dugmad ne volim. Ne jedem ništa što je narezano na kolutiće, ali ako je mrkva naribana za salatu ili narezana na štapiće, sve ok.

    OdgovoriIzbriši
  2. tripice (ne znam kako se to kaže na hrvatki.fileki????)sve ostalo prolazi

    OdgovoriIzbriši
  3. tripice! štoklji (hobodnice), sipe, bakalar...
    od kuda ti ovo došlo? već mi upalo u oko da piješ toplo mlijeko! i to je jedna od stvari koje ja ne volim :)
    muškarac neka izvoli svoji biži proslijedit meni ;) ja volim. jako!

    OdgovoriIzbriši
  4. Mlijeko pijem samo hladno iz frižidera upravo jer se ježim od te kožice...
    Ne volem:Poriluk!Već od samog smrada dok se kuha meni ide na bljuvanje!
    Fileke nemrem ni na slici gledati!
    Sve ostalo mi jakooo fino!

    OdgovoriIzbriši
  5. sve iznutrice i svo meso osim puretine :o)

    OdgovoriIzbriši
  6. ni ja ne volim oblak na mlijeku
    sigmund

    OdgovoriIzbriši
  7. Koricu na mlijeku i krvavice. Sve ostalo da, a ovo dvoje ni u ludilu.

    OdgovoriIzbriši
  8. kožica na mlijeku je najgori užas koji postoji na kugli zemaljskoj :D
    ne pijem mlijeko, nemam takvih potreba, to je za telad :D
    ko klinka sam morala pod mus popiti ujutro šalicu bijele kave, a mlijeko je moralo biti procijeđeno na cjedilo s najsitnijijim mogućim rupicama :D
    sličan užas je i pranje zdjele u kojoj se kuhalo mlijeko, bljak

    OdgovoriIzbriši
  9. @leeloo
    vrijeđaš me ovako otvoreno na mom vlastitom blogu o svijete :))). naime ja obožavam mlijeko. popijem barem litru dnevno. tele to sam :))

    OdgovoriIzbriši
  10. hahaha, ja ti niđšt ane volim iza leđa, sve u facu :D :D

    OdgovoriIzbriši
  11. mocvara
    ....mljac, ja san narasla na skorupu ki mi je nosila mljekarica sa Grobnika, pijem hektolitre mljeka, po ljeti hladno sa ledom mi najbolje za zedj.... mrkvu grickam stalno i uvijek....ne volim nista sa perjem i meso bas me ne odusevljava osim cevapa i fiorentine, najvise volim skampe na buzaru, srdelice sa blitvom i dagnje sa limunom.... malo orehnjace za kraj
    p.s.
    uffffffffi jos o klopi nakon uskrsa....

    OdgovoriIzbriši
  12. @močvara
    ovo sa škampama se slažemo. i ja ih obožavam.
    što je fiorentina?

    OdgovoriIzbriši
  13. @rimantales
    ti si mi najoriginalnija :) . ne voliš kolutićavo :))

    OdgovoriIzbriši
  14. ....mocvara

    ubaci u gugl "fiorentina carne" pa izaberi komad koji ti se dopada.... ma ni mi dosla na pamet ....

    OdgovoriIzbriši
  15. @močvara
    ok. sad znam. to je biftek.

    OdgovoriIzbriši
  16. Kožica mi ogavna, špekfileki isto. Inače mi sklonosti definira glad. Kad sam sit, u pravilu ne želim ništa jesti. :)
    *Za Europu si u pravu. Neki već sad hoće van, a još ni ušli nisu. :

    OdgovoriIzbriši
  17. ja jedem konditorske proizvode, sram me bilo

    OdgovoriIzbriši