utorak, 6. travnja 2010.

Računica

Ovako je stanje za sada.
Kupila sam dva binga. Ništa nisam dobila.
Onda sam na trećemu u prošli ponedjeljak dobila 11 kuna i 50 lipa.
Pa sam spremila 1,50 lipa u novčanik i uzela novi listić.

Ovaj ponedjeljak, jučer dakle , ništa nisam dobila. šmrc.

Uložila sam znači 30 kuna.
Dobila 11,50.
U gubitku sam 19,50 lipa.

I sad idem kupit novi listić.
Da povratim gubitak.
Idući ponedjeljak mislim dobit 22 miliona kuna!!

Broj komentara: 10:

  1. Pozlatilo ti se!
    Za svaki slučaj računaj još s ponekim gubitkom prije nego dođe onaj pravi
    (dordora)

    OdgovoriIzbriši
  2. LOL, bar se trudis.
    sorry, jos nisam stigla poslat, grrr
    evo ti link na moj tekstic na kozi da vidis sta ima sa mnom :))), ne da mi se pisat na blogu al frendove obavijestavam ovako http://rozakoza.com/2010/04/kako-sam-postala-kozobride-dio-prvi/#more-821
    Viola

    OdgovoriIzbriši
  3. lol, bar se trudis.
    sorry, jos nisam stigla dekupaz poslat :)
    evo ti link na kozu da vidis sat ima sa mnom, ne da mi se na blog.hr pisat, al frendove obavijestavam :)
    http://rozakoza.com/2010/04/kako-sam-postala-kozobride-dio-prvi/#more-821

    OdgovoriIzbriši
  4. @viola
    idem vidjet na rozukozu.
    za dekupaz ne brini. kad bude bit će.:) voljela bih imati nešto od tebe za uspomenu ali to nije obaveza. ako može može ako ne može bit će već nekad..:)

    OdgovoriIzbriši
  5. Ma što će ti tih 22 miliona?
    Dok ti oduzmu porez ne ostane ni za čačkalice.
    Pričekaj malo dok naraste Jack Pot.

    OdgovoriIzbriši
  6. Na Bingu buš dobila ko i ja...
    No nek te tješi da buš napokon od mene dobila poklon...Samo moramo dogovoriti čveng!

    OdgovoriIzbriši
  7. @dea
    e baš sam te dozvala. već dva dana razmišljam o tebi :)

    OdgovoriIzbriši
  8. ja još nisam podigla svoju zaradu od 18 kn na lotu, još će mi propasti :D

    OdgovoriIzbriši
  9. @leeloo
    ja mislim da bi ti morala dobit i kamate.

    OdgovoriIzbriši
  10. dobra ti računica. skoro da si u plusu...

    OdgovoriIzbriši