subota, 6. veljače 2010.

Fina peciva...


...pekarne Levant.

Ovo sam prvi put radila budući da doma nismo imali kruha. A van na ovu zimu bilo mi mrsko. Mislim nije mi mrsko van na zimu, nego dok se obučem prođe čitavo popodne. Te čarape, te hlače, te majca, te gore majca, te cipele zažniraj, te navuci jaknu, te stavi kapu, te ne zaboravi rukavice, te uzmi šal...

Kad će ljeto da sam obučena i obuvena za cca 10 sekundi?

Broj komentara: 5:

  1. Ljeto?
    Već sam zaboravila je li je to ono vrijeme kada se hoda cestom bez cvokotanja zubiju?

    OdgovoriIzbriši
  2. i ja danas imam slikice hrane :D

    OdgovoriIzbriši
  3. Da nabaviš kombinezon kakav imaju skijaši? Samo uskočiš unutri i zakopčaš se. :)

    OdgovoriIzbriši
  4. I ja brojim dane do ljeta i kratkih rukava;)
    A ova peciva su tako mljac da zazubice rastu

    OdgovoriIzbriši
  5. @živjeti svoj život
    ja se sjećam da su nas u školi učili da postoji to godišnje doba. valjda nisu lagali? :)
    @leeloo
    idem vidjet
    @propheta
    ideja ti je ok.:)
    @photonisa
    tnx

    OdgovoriIzbriši